Halaman

Sabtu, 10 Mei 2014

IBU.....RATU HATI KU

gambar-iluv islam.com

 


Assalamualaikum...........Sana sini orang sibuk pasal hari ibu,bagi saya hari-hari hari Ibu,di sini saya kongsikan satu lagu.Lagu dari Warisan-Jasa Bonda

Am
Kau di buai Mimpi dia Jaga
G                                Am
Kau bersenang dia bekerja
Am                   G
Untuk mu tiada terbatas
                               
G                             Am

Memberi tak minta dibalas
Am      G / F    
Ingin dibinanya untuk mu
                                 Am
Kehidupan yang sempurna
Am               G
Punya kekuatan jiwa
             Am
Punyai maruah


                         Am
Leterannya dari rasa luhur
G                                Am
Menegur sebelum terlanjur
Am               G
Itulah yang diwarisi
G                              Am
Pesan ibu terpahat di hati
Am                          F
Beringat-ingatlah berpesan pesan
                    Am
Untuk kebaikan
Am                   G
Marah bukan kebencian
                     Am
Tapi tanda sayang


Am                    G
Engkau semakin dewasa
G                 Am
Berjiwa merdeka
Am            G  
Sedang dia semakin tua
G               Am
Membilang usia
Am       F
Di saat kau berjaya
F                   Am
Dia tiada berdaya
Am     G
Semoga kau tak lupa
           Am
Jasa bonda


 Seorang Ibu, adalah dia yang mengerti apa tidak seorang anak katakan. Dan terima kasih untuk semua itu.

Jika saya tidak pernah mengucapkan terima kasih karena telah membawa saya ke dunia, saya ingin melakukan itu sekarang. Terima kasih, Selamat Hari Ibu

Jika ada hari untuk segala sesuatu yang telah diberikan Ibu kepada saya sebagai seorang ibu, itu akan menjadi Hari Ibu setiap hari.

Menjadi seorang ibu penuh waktu adalah salah satu pekerjaan bergaji tertinggi. kerana pembayaran adalah cinta murni.

WASALLAM.......
http://tonexpress.com/khairulamizi?buka=daftar
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...